יו"ר 'הביטחוניסטים': "נכנסנו לשלב הקרקעי"

    מהדורת הבוקר No Comments on יו"ר 'הביטחוניסטים': "נכנסנו לשלב הקרקעי"

    תא"ל במיל' אמיר אביבי, יו"ר הביטחוניסטים ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: עברנו שלב במערכה ונכנסנו לשלב הקרקעי. זו מלחמת קוממיות כמו מלחמת השחרור, בסדר גודל גדול ממלחמת ששת הימים. יש דברים שאין מה לעשות, צריך לפעול מהקרקע. אנחנו צריכים לגיטימציה בינלאומית. אבל אני מבטיח שיבוא יום שנעשה סיור לעיתונאים בעיר הקרקעית של המפלצות מעזה"

    צילום: מתוך ויקיפדיה
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל במיל' אמיר אביבי, יו"ר תנועת הביטחוניסטים בראיון אצל בצלאל קאהן ודוד חכםב'מהדורת הבוקר' : "עברנו שלב במערכה ונכנסנו לשלב הקרקעי. בסדר גודל של מדינת ישראל, זה כמו מלחמת העולם השנייה. זו מלחמת קוממיות כמו צלחמת השחרור, בסדר גודל גדול ממלחמת ששת הימים"

    לגבי בית החולים שיפאא' בעזה, שם מתרכז מטה הפיקוד של החמאס, אומר יו"ר תנועת הביטחוניסטיים: "יש דברים שאין מה לעשות, צריך לפעול מהקרקע. אנחנו צריכים לגיטימציה בינלאומית. אבל אני מבטיח שיבוא יום שנעשה סיור לעיתונאים בעיר הקרקעית של המפלצות מעזה"

    הבכיר בצה"ל הדגיש בראיון כי "אין דרך טובה להכריע מלבד כניסה קרקעית וטיהור של שנים. אפי' בני גנץ התחיל לדבר במונחים צ'רצ'יליאניים. נצטרך גם לשלוט בגבול מצרים לאורך שנים"

    תא"ל אמיר אביבי סיפר לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "כששרון אמר שהוא רוצה להתנתק, ישבתי שם בישיבה ואמרו לו גם הרמטכ"ל וגם שר הביטחון שנהיה חייבים לשלוט בגבול עזה ומצרים. הוא אמר שהוא רוצה להמשיך"

    האזינו



    0 תגובות